Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Angelika - 9 oktober 2011 15:12

Å så fick man Gråta en sväng   




Av Angelika - 9 oktober 2011 13:36

Endel människor får mig att må Illa.. ...På Sant!

 

Höstigt värre ute idag. Kallt, sol, massa fina färger. Lovely!

Har varit ute med barnen. Alfred och Vincent började gå varann på nerverna tidigare och jag i min tur höll på att Koka inombords.

Men har lärt mig att aaaaaannnnndddddaaaaaas!  

Men iallafall, gick ut med dom efter lunchen.. satt på altanen och drack kaffe i solen medans barnen hoppade studsmatta, jagade varann, pratade med grannbarnen som hackade is på vägen. -Så härligt!

Men sen försvann solen bakom grannens hus, och då blev det tvär kallt.. Solen gör mycket

 

 


    

Vagnspår i det frostiga gräset.


 

Go sessan myser i vagnet..       

 

 Höstig häck... 

 

Saknar min Älskade R, men snart är det färdigjobbat för

denna helg. Tyckte synd om honom när han steg upp kl 5 i morse.

Får ha honom hemma i flera dagar nästa vecka. Me like!

Och till veckan kommer dom och Borrar. Äntligen!

Av Angelika - 9 oktober 2011 09:17

fuska fuska fuska.. Själv spelar jag inte, men kan ju glädja er andra som gör det haha..


 


 

Av Angelika - 9 oktober 2011 08:30

Idag var det minsann kallt ute. -3.5 grader ute då jag vaknade!

Tur man har en massa govärme inne.. .. .. .. ..


(Bild; Google.se) 


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards