Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Angelika - 8 oktober 2011 20:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 8 oktober 2011 20:32

Efter mysigt fredagsmys hemma hos anneli och robert m barn igår så fortsatte mysandet idag. Fast bara jag och dom 3 söta barnen..

Är ensamstående i helgen då robert jobbar kl 6-18, och anländer inte förens vid 18:30. Så hela dagen är vi utan honom lördag-söndag.


Dagen idag:

Dom har ritat fina teckningar som dom lagt ner super mycket tid på, vincent ritade massor av detaljer och han tyckte det var jätte kul. Får fota bilden i morgon om jag kommer ihåg.

 

Dom har lekt på deras rum (tillsammans utan bråk), busat med lillasyster så hon kiknat av skratt. ätit MASSOR av godis och popcorn. Spelat star wars och toy story, sett 2 filmer, ätit köttbullar m mos till lunch och sen fläskpannkaka till middag (deras val). Jag har verkligen haft en bra dag. Vi har sutitt allihopa och lekt inne i Alfreds rum. Oj så jag fick skratta då Ellenor förstörde för dom, och hon i sin tur blev arg då hon inte fick röra sakerna ;) Ja det såg himla kul ut. Efter många om och med fick jag henne till att leka med nånting annat...


Med allt detta vill jag bara att ni ska veta att vi haft en bra dag!


 

   

   

   


Tänkte ju fara ut till lekparken också. Men vi hann inte, tiden har gått jätte fort idag..!!


Av Angelika - 8 oktober 2011 09:20

Igår tappade vincent en av sina lösa framtänder..


  (stackarn blev fotat då han åt frukost, haha)


I morse såg tanden ut så här...



 

Wohoo, tand feén hade varit på Besök   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards