Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Angelika - 22 oktober 2011 13:48

Hej och hå..

Blev så irriterad då jag sabbade den andra bloggen så har inte haft lust att blogga, haha. Men men, jag får se vad kundservice säger ;-)


R och Pojkarna är in till Stan och handlar lite förnödenheter till helgsätandet.

Svärföräldrarna kommer idag och det ser vi fram emot..

Alfred har saknat dom massor!

Ellenor ligger i sin säng och försöker somna, man hör hur hon gojjar. Sötisen..


ska ta tag i tvätt och såna allmäna måsten.. Men först dricka kaffet och njuta av hur tyst det kan vara såhär mitt på blanka dagen.. Nya grannar håller vi på att få också, dom packar av släp efter släp, 3 barn till i kvarteret blir det. Och alla 3 är i samma åldrar som våra.. 9månader, 3år och 7 år, så perfekt :-)


Igår gjorde jag en cheescake som vi ska avnjuta ikväll. det är ju så gott!!


    


Vad gör ni i helgen för kul?


Ps, Tack för kommentaren fina Linda. Saknar dig!   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards