Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Angelika - 10 oktober 2011 22:14

Kom hem från Träningen för 1 timma sen. Idag var det tungt! (!!!!!!!)

Massa nya övningar och ett väldigt snabbt tempo. Samt mycket springa!

Vi var ju i sporthallen och där finns det ju enormt mycket plats..

Var super roligt och jag är helt slut.

Körde verkligen slut på mig själv idag, villket var tanken också! :-)


Tror jag ska inta sovläge snart.

Men först måste jag ta mig nånting ätbart, magen kurrelikurrar...



*Älskar min familj*

Av Angelika - 10 oktober 2011 22:01

Åhhhh!! varför skulle jag se Svenska Hollywoodfruar just Idag?!?!

 

 

Gjorde så ont att se den lilla söta tjejen skrika och gråta.

Helt panikslagen av smärtan hon inte kunde göra nånting åt.

Nä fy fan för att hålla fast ett litet barn på det där sättet och utsätta det för nånting sånt. För vems skull gjordes hålen i öronen måntro? Första och sista gången jag såg det där programet!   

Av Angelika - 10 oktober 2011 16:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 10 oktober 2011 14:24

Alfred målade en sån fin bild då vi var hemma hos vänner för någon vecka sedan. Tog med mig bilden hem i och med att jag tyckte den var "charmig". Efter mycket tittande på den så insåg jag att den var super snygg (om man tänker konst av barn), Så nu är den Inramad i GULD ram..


  Vad tycks?    hihi

 


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards