Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Angelika - 23 oktober 2011 14:53

Hehe.. Ja lite så känns det faktiskt.. Fast att leva livet är aldrig att fela :)

Igår bjöd jag på fet mat bestående av tagliatelle m baconsås, och till efterrätt cheescake. Senare blev det ostbågar, mashmallows, och blandgodis. OCH 2 starköl.


Idag till fikat innan roberts föräldrar for bjöd jag på chokladmuffins m grädde på toppen och även cheescake.. Socker kick-socker kick heeela helgen.  

Blir en promenad med tjejjorna ikväll, ser jag fram emot.. (var i måndags senast)

Surra av sig och få motion är aldrig fel . . .

 

På spisen just nu puttrar älgkött. Har gjort skav av köttet och det ska bli såååå gott.

Tur man har en svärfar som jagar älg, Även om jag tycker synd om dom söta älgarna, så älskar jag deras kött.. Bara jag slipper se dom skjutas så är jag nöjd ;-)


R och pojkarna är ute och tvättar bilen och fixar lite. E Sover i sin säng, hon var helt däckad av massa busande i helgen. Å där vaknade hon, - "när man talar om trollen"


Då fick jag famnen full av sötbebis. Gladaste lillskrollan i världen, enligt oss   

Och inga kort har jag fotat i helgen. Kommer aldrig ihåg att fota då vi har besök av någon anledning? Eller det kanske är för att man är upptagen av annat helt enkelt.

Bilder på pricken fotade jag idag, han var så söt. Men dom får ni inte se nu. mohaha

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards