Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Angelika - 18 oktober 2011 19:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 18 oktober 2011 13:44

Tur att barnen kan sysselsätta sig själva ibland.

Igår körde Ellenor omkring på Alfred hur länge som helst..


   



Av Angelika - 18 oktober 2011 13:13

Men Äntligen är Bergvärme-borrarna här. Tog sin tid.. Men bättre sent än Aldrig!

Vi har haft en värmepanna värt ca 70 tusen kr på infarten i natt. Den väger kring 305kg, så vi kunde inte flytta på den, utan täckte bara över med en pressening. Så det var lite nervöst i morse att se om den stod kvar. Och det gjorde den. Pjhuu! :-)

Kommer låta illa, vibrera och ha sig i några dagar nu, men det är värt allt buller och bång, helt klart!


Igår var jag trött och seg fram mot kvällen. Dagen hade varit super bra och jag var full av energi. Busade med Ellenor och hade verkligen massa egentid med henne medans alfred var på förskolan. Mer sånt behövs, för både hennes och min skull.


Igår så fixade vi in ett skafferi till köket, ett tillsvidare skafferi. Allt har stått på kyl och andra skåp i köket, och det är inte så snyggt i längden. Så nu har jag ett litet skåp med baksaker och ett större (garderob) med bröd och mat artiklar. Så skönt!


Träningen igår gick som den gick. Var som sagt skit trött och inte taggad det minsta. Men klädde på mig dom nya träningsbyxorna, fyllde vatten flaskan och tog med en liten handuk att torka sevetten med, allt i vanlig ordning. Väl framme så stod det ett gäng där redan och surrade. Och då ser jag lappen "gympa inställd pga sjukdom". Men VAFAN! Kan man inte höra av sig tidigare då? Blev sjukt irriterad. Gick hem, bytte kläder, tog på reflexvästen och gick ut (kl var då efter 20 och det var mörkt). Hade inget sug att gå själv, så tänkte att jag springer en runda. Fast ringde först anneli, som var super sugen att följa med.. Så jag skyndade mig hem till henne och sen begav vi oss ut på en 90 min promenad. Så Skönt!

Härligt med vänner som ställer upp när som helst på dygnet :-)


Idag är jag Hes och har Ont i halsen. Synd om mig, buhuuuu....

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards