Alla inlägg den 6 december 2010

Av Angelika - 6 december 2010 16:21

Magen har börjat skifta färg. Har fått bristningar som strålar uppåt mot naveln, så hade jag inte då jag väntade alfred.... Men men, här är iaf en tjockis bild.. Som vanligt dåligt fotat! :)


  




Av Angelika - 6 december 2010 15:38

Ja den lyssnar jag på just nu. en skön låt måste jag erkänna, haha..


Annars då? Helgen har varit en lugn och stillsam helg. Älsklingen har ju jobbat natt, så jag och alfred har fått roa oss själva på dagen.. Hatar att känna mig som en tjockis med värk som inte klarar av nånting! kan inte ens gå ut med min son på gården när jag har ont i fogarna, bläää.. Vissa dagar är bättre och då brukar jag passas på, men nu är det längesen det var bättre... Fick det där jäkla sen draget i vaden för någon natt sedan. värre än någonsin och ingenting hjälpte, PAIN säger jag bara! Det läskiga var att vaden blev platt, ja benet liksom försvann, andra gånger så har vaden blivit stor och hård ist, men nu helt platt och spännad :-S Nåja, har iaf haft sjukt ont där i flera dagar nu, så där måste jag också få gnälla av mig lite! haha..



Alfred har fått sova med mig i stor sängen nu när pappa jobbat natt. R har sovit i vince säng, och det tror jag var bra. Den sängen är sjukt skön! :)

Men i och med att alfred sovit med mig så har vi gått upp rätt tidigt till sängen och legat och sett bolibompa där och sen har det slutat med att båda somnat, haha.. Men det är sömn som jag verkligen behöver. För vaknar och är upp minnst en gång per natt, och det tär på kroppen! :/ Idag har jag te.x varit fruktansvärt trött! skulle med alfred på dagis idag, men jag orkade inte! Men i morgon får älsklingen gå med honom, han är ju ung och pigg ;)


Hade min morbror här på besök förut, alltid lika trevligt.. Bjöd på kaffe och cheescake, har gjort en till eftersom den förra blev så god och philadelphiaosten räckte till en till! ;-P Så vi har pratat lite om mormor och allmänt om allt möjligt :)

När han for så började jag skiv aköttet. blir älgskav till middag.. Med hemmagjord mos är det tänkt, om inte annat potatis. får se om jag ids skala potatisen! hehe...


Älsklingen tapetserar det sista i v-rummet som han inte hann med sist, så idag får vi sätta in möblerna igen och göra mysigt! Eller teven och en soffa är där inne, men man vill ju fixa med gardiner mm! :)) Kanske sätter in lite bilder i morgon hur det blev!


Nu ska jag fortsätta med maten!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards