Alla inlägg den 8 december 2010

Av Angelika - 8 december 2010 16:36

I brist på annat att göra så här efter middagen så tänkte jag lägga in bilder!


Mina Hjärtformade ischoklader

       


Alfred klipper för fulla muggar nästan varje dag

      



Sist men absolut inte minst. Mormors Dödsannons var ute igår i tidningen och även hennes Runa, Så här får ni en liten text som handlar om MIN mormor!   


  

Av Angelika - 8 december 2010 10:53

      Före vs efter bilder på vardagsrummet!

Fondväggen är så suddig att man inte ens ser vad det är, men så är det när man har en skit kamera! ;)

 

    

    

 

(där ser man matsalsrummet)

  

  


Fondtapeten NÄRBILD!

        

Av Angelika - 8 december 2010 09:44

Någon som kunde läsa min rubrik utan att bli iriiterad? Nehe, Bra! :)


Igår så var alfred på dagis, från kl 8.30 till 10:30, hade gått super bra och han var jätte nöjd då han kom hem. Dom hade lekt och busat en massa =) Lämningen hade gått bra den också, inga tårat och inget gnäll..


    

När alfred kom hem igen åt vi lunch, sen packade vi in oss i bilen och alfred han sova en stund på vägen till Luleå. Där blev det handling på elgiganten (väggfäste till tv) Biltema (Bilolja, skruvar), Sen Lindex och handla Present till en nyfödd bebis som jag hoppas vi åker och hälsar på i helgen, Ica Maxi för handling av mat och åter igen presenter, till 2 grabbarn som fyllt/fyller 2år! Sen efter det så begav vi oss mot kallkällan för att fira Leo som fyllde 2 år Igår! tiden går fort.....

Blev där någon timma och fick gofika o kaffe, och han surra och gnälla av oss lite jga o lina) haha.. Sen hem, göra middag, tog en dusch med alfred, gjorde ischoklad och älsklingen spcaklade matsalsrummet. Sen när alfred gått och lagt sig, hör och häpna just efter kl 7!! Så intog jag soffläge med glögg och en apelsin, Då fick jag Julkänslor. Så mysigt, spec i vårat fina vardagsrum som jag mer än älskar just nu! :) Tog bilder, men blev såååå suddigt! Så får fota nya då vi satt upp stor teven på väggen, och när det blir vet jag inte. För jag är inte i form för att lyfta nånting så tungt så vi får invänta bärhjälp! Men iaf det hände inte så mycket mer, jag och älsklinge såg teve och mös på! =)


Nu är han igång med slipningen av väggarna.. Började tänka att vi kanske skulle vänta med det där rummet till efter Jul. Vi är ju snart klara med hela huset och har knappt bott här i 2 månader, går lite väl fort. Man måste ju få lite andningspauser också, eller älsklingen rättaresagt! Men han ville göra klart, och inte säger jag ju nej direkt :) Nåja, vi har ju kök, hall och gästrum kvar till sen, så inte blir han arb lös efter detta hehehe....


Ska passa på att vila kropp o själv en sttund i soffan nu innan alfred kommer hem, tiden går fort då han är så korta stunder...


Vax on vax off!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards