Alla inlägg den 20 december 2010

Av Angelika - 20 december 2010 22:51

Måste bara berätta hur fin och snäll min son är..

Min Bror lenny kom hit en snabb sväng efter begravningen i fredags. När han sen skulle bege sig vidare mot kalix så står alfred i hallen och se när han klär sig. då säger han

-Kör försiktigt... (tittar på honom allvarligt) ...Så att du inte kraschar!

Lenny visste inte riktigt vad han skulle säga.. Men det var då inte nånting han väntade sig sägas av en 2½ åring. Han är så omtänksam, lille alfred våran :)

 

Samma i kyrkan. Då satt han och strök och kramade mig och sa, Mamma inte vara ledsen. Vi kramas så blir du glad! :) hihi   

Av Angelika - 20 december 2010 22:23

Har ingenting att skriva om. Ingenting roligt iaf!

Julafton om 4 dagar villket alla redan vet. Men är svårt att förstå.. Faktiskt! Har gått så fort detta år, man hinner inte med alls.. Jobbade hela sommaren, graviditet, husköp m allt som det innebär, död o begravning och nu snart Jul, nyår och sen bebis! Shit.. Fullspäckat år :) Och ingen fylla haha..



Nu till nånting intressantare. jag har fått tummen "ur" och köpt amningsinlägg.. Var på tiden.. Började ledsna på fläckarna som började komma smygandes för nån månad sen.. Ni kvinnor vet vad detta innebär ;) Gjorde ingen generad nu hoppas jag, ja ingen förutom mig själv alltså...!


Varit till Piteå idag och köpt dom sista Julklapparna.. Så nu är det klart!

I morgon ska vi åka till mammis o pappis och hämtar granen som pappa så snällt huggt ner åt oss! (TACK) :) Längtar tills den står påklädd och fin och lyser upp vardagsrummet. Mys med riktig gran, som jag längtat!


Robert jobbar natt. Trist! Och även lite läskigt, är så rädd att jag ska få värkar då han jobbar och att jag inte ska få tag i honom.. haha.... :P

Har förövrigt molande värk hela tiden, och ont som tusan i rygg slutet, men det brukar ju vara så... Få verkligt se när den här bebisen tänkt komma ut.. Kanske är en tjuriunge och kommer ut på Bf datum! =) Spännande är det då, och den är såå efterlängtad av oss alla.. Alfred säger att han älskar bebis i magen och pussar och goar den.. Han kommer bli den bästa storebrodern ever! Vincent vet vi ju redan att han är en bra bror, så det tvekar jag inte det minsta på! :)

 

 

Åhh fick just veta att mina underbara vänner Maggan O Peter fått sin bebis nu. En liten Pojke!! GRATTIS :-D

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards