Alla inlägg den 9 december 2010

Av Angelika - 9 december 2010 17:07

Nu är jag ju höggravid. och det känns inte som att jag vill köpa så mycket mer gravid kläder.. Men nästa helg så är det Mormors begravning och jag har ingenting i svart att ha på mig.. Hur ska jag göra?!?

Någon som vet något billigt ställe att köpa mammakläder på? eller någon stor tröja man kan köpa som ändå ser bra ut? Detta med kläder alltså! :/ Eller någon som säljer av sina gamla gravidkläder/tjockiskläder? Alla tips är välkommna!!

Av Angelika - 9 december 2010 16:50

Fick en efterlängtad och härligt tyst sovmorgon idag. Brukar alltid annars vakna flera ggr under den extra timmen/an jag brukar sova, men inte idag! Älsklingen skötte sig galant då han smög sig upp och sedan for och lämnade alfred på dagis efter frukosten, mycket utvilad kände jag mig kl 9 då jag steg upp! :)

sen kom snosisen hem igen vid 10:30, fick en stor kram och en Puss. Älskar då han kommer hem och dom går genom garaget, för då hör man honom ropa, "Jag är Hemma!!!"  han hade haft en toppen bra dag idag också. och i morgon skulle ha få vara ledig, om nu robert kom ihåg att säga det åt dagisfröknarna? Skönt att bara ta det lugnt då det är fredag, ingen stress med att stiga upp och klä alfred, ge frukost åt honom och allt det där :)



Igår så tapetserade ju R matsalsrummet, som nu inte längre ser ut som något trist matsalsrum (kommer få ett annat namn så småningom). För förut så var det verkligen sjukt tråkigt färgval och mönsterval på tapeten där inne, usch usch! Vi ska fixa och dona lite med möbler innan jag visar er någon bild.. Kan säga att jag är skeptisk till fondväggen, den är defenitivt inte lika snygg som den i vardagsrummet, nej nej.. Men då är det ju älsklingen som valt denna också, haha ;-P Nä men nog blir det bra, vi ska ge den en chans iaf. Och vill man ändra sig så går det ju faktiskt att tapetsera om nån gång :) Jag hade nog inte riktigt förstått hur mönstret skulle se ut, hade en annan bild i skallen, så blev lite paff då den väl kom upp... Associerar den till det manliga könet nästan HAHA.. Ja nu blev ni nyfikna va? ;) Men dom andra väggarna och färgvalet är jag super nöjd med, blev helt perfekt! :) Som han kämpat på här ensammen R, så duktig så duktig. Undra hur många ggr jag sa det åt honom igår, men alla behöver vi få bekräftelse nån gång.. Egentligen flera ggr per dag. Det mår man gott över :) I morgon ska han på Rock-konsert som belöning för sitt hårda arbete! :-D


Nu glo tv med min söta son som hjälpt mig först med tvätten och sen diskat och städat fint i köket!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards