Alla inlägg den 14 december 2010

Av Angelika - 14 december 2010 12:31

Ja idag känns det verkligen som att jag måste ligga i Högläge med benen.

Direkt jag står, går eller nästan bara sitter så trycker det på neråt, strålar en obehaglig smärta. Och bebis i magen är mer vild än tam, boxas och har sig. Men det är ju ett tecken på att den är kry! :) Man är lika förundrad denna gång som förra gången över att det ligger en människa i magen. Hel tokigt!! Men underbart :)



Har som sagt legat i stort sett sedan jag steg upp kl 7:30.

Myst i soffan med lilleman, och han har varit så goooo!

Sagt -"mamma vet du va?"

och när man sagt - Nej vadå?!

Då säger han, -"Jag älskar dig"..

Man smälter :)

 

  


Sen att han är en super duktig kille som kan leka själv och har en fantasi av dess like gör ju inte saken sämre. Jag har det bra jag! Han ser då mamma behöver få vila sig lite, fina fina alfred min :)


Har iaf lyckats knåpa ihop lunch åt oss för ett tag sedan. makaroner och sen köttfärsås rester från igår, och varmkorv som alfred fick äta med makaronerna!

Och sen, en sak till.. Min karl! Hur bäst är inte han? Kommer hem igår från att ha varit borta sen kl 5:30 till efter 15:30 och ställer sig och gör köttfärsås med spagetti så vi alla ska få äta middag tillsammans.. Fanns ingen tinad köttfärs, så han stod ju och skrapade länge uti den där färsen innan det blev nånting haha.. Och gott var det, Mums! :) Är första gången som han inte fick mat på bordet då han kom hem, och jag hade ångest! :/ Men what to do när orken inte finns? Men iaf, han är världens bästa fästis! =) Älskar dig hjärtat mitt!

 

Nu håller jag faktiskt på att göra köttsoppa, så måste gå och se om köttet kokar eller står stilla.. Vart så tyst i köket tycker jag.. Alfred ser bompa i soffan och slår nog snart igen sina blå! :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards