Alla inlägg den 21 december 2010

Av Angelika - 21 december 2010 09:08

Det har hon väl aldrig vart tänker du nu.....*


Kom ihåg igår att jag missade mitt Bm möte förra veckan. Hade tid på Torsdagen, men jag har ju varit med tankarna åt annat håll nu i 2 veckor så glömde helt bort att jag hade en tid då.. Men min söta Barnmorska sa att det händer den bästa och att hon förstod mig. Så det löste sig! Ringde alltså dit nu i morse, så fick en ny tid i morgon. Och det var bra! För igår kväll när jag satt i soffan så trodde jag bebis tänkte komma ut genom magen, har aldrig sett detta mönster som bildades då den bökade och stökade i magen (på vänster sida). så jag tror helt ärligt att den vänt sig till en knasig position?!? Känns helt annorlunda. Men som sagt, skönt att jag fick en tid imorgon redan :)

 

Alfred har sovit oroligt i natt. Ropat Mamma o Pappa HÖGT i sömnen. För när jag ropat tillbaka och frågat -Ja vad är det gubben? Då har jag inte fått nå svar..

Sen en gång lät det som att han gick i sömnen på sitt rum, det lät som golvsteg och som att han trampade på bilar.. Så gick upp efter en stund.. Ja men då ligger han i sängen och SOVER! Skumt ;) Men vid 6 tiden så kom han traskande med snutte och tutte in till mig och la sig, såå mysigt! Sen har vi sovit till ca kl 8:20 :)

 

Idag ska vi som sagt i förr förra inägget, till Kalix. Jag och alfred längtar! :)

Men nu ska vi ta oss en härlig dusch med takduschen, Älskar verkligen denna dusch. Även om magen tar emot rätt så mycket nuförtiden, men det går. Och alfred leker mest med sina saker kring golvet och tycker strålarna är sköna. Känns ju som regn! :)


Nu en till Te kopp och kanske en pepparkaka!..

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards