Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

liggsår

Av Angelika - 12 oktober 2011 20:25

Idag när jag stod och lagade middag så satt Ellenor i sin stol vid bordet.

När jag vände mig om och skulle duka fram så hade lillgumman somnat.
Det har aldrig hänt tidigare att hon somnat sådär. Och på bara nån minut, var inte länge jag stod med rygen mot. Söt gumman!

 


Och så vi då hon är nyvaken efter tuppluren

(jag vill inte vara med på bild !!) 


Har just kommit ut från en lång duschning. Brukar aldrig duscha länge, men det var faktiskt riktigt skönt ikväl. Hade super varmt!

Men kan dock ha att göra med att jag vart frusen efter min och A;s promenad på 90 min. Joggade på hemvägen också, så han bli svettig. 

  Såg nu när jag duschade hur fult mitt blåmärke på benet är sen förra promenaden vi var på, då det ösregnade och små stormade.. var såklart tvungen att fota haha..


  Svårt att fota ett blåmärke insåg jag.

Syns ju inte hur stort det är, knappt Vad det är heller :-S


Nu fick ni en ny uppdatering om mitt inte så spännande liv, haha.

Nu kaffe och sen lite GoW3. -R ska byta in det på fredag, så måste hinna spela ut det tills det.. suck...

 
 
Martina

Martina

13 oktober 2011 11:04

Jaså. Har hört nåt sånt också, får se vad det blir som tittar ut om det stämmer. ;)

http://mslarsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards