Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Vänner!!

Av Angelika - 28 oktober 2011 09:41

Villken härlig dag det blev igår. Barnen lekte så bra med varandra -och dom är så himla gulliga!

När två små pojkar håller handen med varandra så smälter man, villka goa vänner dom är :)

Ellenor och Edvin utforskade varann, eller ellenor petade och tittade nyfiket på edvin, och jag tror hon tyckte han var söt. För han fick sig några pussar av henne :-) Edvin pussade glatt tillbaka, hihi..

När Robert och Markus anlände så var maten näst intill färdig. Blev tacos med en massa tillbehör, så mycke att jag inte ens kom ihåg att ta fram allting, men kom ihåg det i sista minut innan jag vek ihop min tacos :)

 

Till efterrätt blev det choklad muffins med grädde och cheescake. Jag som är dålig på fika, åt massor!!

Igår åt jag nog för flera dagar, har ätit så himla dåligt på senaste så det behövdes ;)

En heldag tillsammans fick vi och det var så himla kul! Villken härlig dag... Vi har alltid massor att prata om jag och Lina :)


Fota några bilder, men dom blev inte alls nå bra :(

Tur dom är söta iallafall..

   


   

(Edvin kikar på vad storebror Leo och Alfred gör.)

Alfred åt en kvällsmacka efter att dom farit vid 19:30, sen borstade han (robert) tänderna och sen däckade han i sin säng. Trött och super nöjd kille! Dock så har han fått en eländig hosta i natt. Han fick komma till våran säng, och så fick vi ge honom panodil för hans halsont, stackarn hade så ont då han hostade. Han sa igår på dagen att "-Mamma jag tror jag börjar bli förkyld, jag hostar så mycke".. Så han hade helt rätt älsklingen.. ..


Idag skulle jag få besök nu vid 10 tiden. Men hennes barn blev tyvärr sjuka så vi fick avboka. Så nu blir det bara att chilla innan robert kommer hem. Han slutar redan kl 13 idag, sen kommer han och hämtar oss för att sen åka tillbaka norrut mot Kalix. Vi ska till mina föräldrar och baka klådda i helgen.. Mmmmm ska bli så gott att fylla frysen med gobröd! :-) Och så kommer mina syskon och bakar också, så det blir kul att ses allihopa för en gångs skull :-) Och Att få träffa Mamma och Pappa är ju så klart efterlängtat det också <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards