Alla inlägg under november 2011

Av Angelika - 1 november 2011 09:08

Varför är det så populärt att ha VITT hemma?! och då menar jag överallt!

 (vitt tycker jag personligen är super fräscht, men till en viss del)

Många hem ser likadana ut nuförtiden. Booring!

Tänk om alla hade en egen stil, vad roligt :)

Vi har då iallafall inte tittat på någon annan. Helt gått efter vårat eget tycke och smak. och JA det är nog många andra också som gör det. Fast många går nog tyvärr efter vad som dom tror är "inne"... Jag bryr mig då inte om vad alla andra tycker om vårat hem, det är ju VI som ska bo och må bra här. Eller hur? :)

Kom bara att tänka på detta då jag läste morgondagens tidning "ultra modernt".

 

Huvudsaken man har tak överhuvud! :-)


Vad ska man hitta på idag då? Älsklingen sover väl halva dagen. Så då är det jag och barnen som ska hitta på nånting. Regnar ute, så känns inte allför lockande att häva oss ut.. Lite film, ritande, spel och annat inne mys får det bli.


Känner mig inte direkt super mör i kroppen sen träningen igår, men nog känner jag av att jag tränade. I morgon däremot så kommer jag nog ha Ont. Fast då är det träningen igen. Så kul, nu börjar vi med 2 ggr i veckan igen!!

Gick tungt igår igen. Värmen och den dåliga luftkonditioneringen där inne i sporthallen gör sitt. Men nu byter vi plats igen och återgår till den vanliga. Där var det Bra mycket bättre luft! :)


Ähh!! hade verkligen inget vettigt alls att skriva idag, så nu ger jag upp! :P



Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards