Direktlänk till inlägg 8 december 2010

KAN INTE HÅLLA MIG!!

Av Angelika - 8 december 2010 10:53

      Före vs efter bilder på vardagsrummet!

Fondväggen är så suddig att man inte ens ser vad det är, men så är det när man har en skit kamera! ;)

 

    

    

 

(där ser man matsalsrummet)

  

  


Fondtapeten NÄRBILD!

        

 
 
Martina

Martina

8 december 2010 11:21

Men åååh vad fint. Skitsnyggt! Och så juligt mysigt. :) Blev ju då inte lite sugen att också renovera vardagsrummet nu ;) Roligt att se era framsteg :D Puss

http://mslarsson.blogg.se

 
Ingen bild

Cammi

8 december 2010 12:07

Det blev ju superfint! Hade absolut kunna tänka mig att mysa ner mig i eran soffa ;-) Se supermysigt ut! Diggar även "listerna" runt öppningen till matsalsrummet! Älskar stora och feta lister även om vi inte har valt att ha det här hemma, men stora feta knutar på utsidan ska vi ha! :-) Ni jobbar på så bra! Men skönt att ha mycket gjort innan bebis kommer så ni bara kan mysa när HON väl kommer! :-) Tippar förresten på 4 januari då Ellen fyller år :-)

 
Ingen bild

Cammi

8 december 2010 12:12

Förstår förresten varför du tänker att ni inte kommer att använda matsalsrummet men vi har inte alls så där som er, ni får svänga förbi så får du se varför vi inte äter i vårt kök ;-) Är svårt att förklara och visa med bilder för den som aldrig varit in till oss!

Men eran matsal skulle ju passa super som lekrum? Barnen vill ju vara i närheten av där man själv är :-) Därför har vi valt att ha lekrummet/liams rum bredvid matsalen med en större öppning i stället för en dörr...kommer bli kanoners när listerna är på plats så vi kan flytta in massor av leksaker dä :-)

Men jag tycker ni ska svänga förbi nästa gång ni åker upp, kanske ni har en liten bebis som behöver matas ;-)

 
Julia

Julia

8 december 2010 14:09

Varmt och snyggt blev det! Gillar färgen :) Robert har beskrivit fondväggen för mig och det var en helt annat mönster jag fick i mitt huvud ;-) Fast jag förstår nu att den inte var så lätt att beskriva :)

http://www.holio.blogg.se

 
Hanna

Hanna

8 december 2010 14:39

Vad fint det blev! :)

http://www.wildbee.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

8 december 2010 16:35

Men fan så snyggt det vart, sa ju att det skulle bli det :P

Angelika

9 december 2010 17:06

Ja du gjorde ju det.. Skönt det känns när man valt så himla rätt :-) Ni får komma och kika någon dag!

 
Ingen bild

Cammi

8 december 2010 22:51

Nu svarar jag här bara för att du gör så, alltså svarar i min blogg :-) Men nu vet du var du ska leta svaren ;-)

Måste bara fråga varför ni inte tapetserat hela fondväggen? Nyfiken som jag är :-) Men det var snyggt när ni inte gjort det och det passade jättebra med de "feta listerna" på den andra väggen som jag antar att är mittemot fondväggen? Tänkte ni så? Det ser genomtänkt ut :-) Om du förstår hur tänker :-)

 
Ingen bild

Therese,Leo och Isaac

8 december 2010 23:47

Mkt snygg tapet ni valt. och extra snyggt vart de när ni inte la tapet över hela väggen...

Angelika

9 december 2010 10:36

Tack! ja vi är mycket nöjda över hur vi gjorde :-)

 
Martina

Martina

9 december 2010 20:07

Det ska du vara ;) Jättefint. Ni är verkligen effektiva och har ju hunnit med hur mycket som helst. Skönt att ni får klart mycket nu innan lillen kommer :) Ja, det betyder mycket att få göra det till sitt egna, så man trivs bättre sen också :) Måste ju komma och hälsa på snart när ni börjar vara klara så man får se det IRL. :)

Puss söt!

http://mslarsson.blogg.se

 
Ingen bild

Linda

9 december 2010 21:26

Men va fint, å måste ju säga ett Robert är himla duktig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards