Direktlänk till inlägg 27 december 2010

....Glad påsk...

Av Angelika - 27 december 2010 10:27

Okej kanske inte riktigt ännu, men nån månadg kvar bara ;-)


Man är helt slut efter denna Julfirande helg. Vi var inte alltför många som samlades på julafton, men 12 st sammanlagt blev vi, och det räckte! Om man tänker sig att jag är, dels höggravid och att vi inte riktigt är helt i ordning i våran nya boning :) Men trevligt hade vi och sällskapet var underbart.. Synd bara att inte roberts familj kunde komma och fira med oss, då hade vi alla varit samlade :)


Barnen kommer få öppna julklappar för 3e gången idag (ja för vince är det väl 6e gången eller nå sånt haha). För Pojkarna har inte fått paketen av sin farmor o farfar ännu, så ännu är det inte slut öppnat. och igår fick vincent öppna paketen av oss och mina föräldrar, och så hade alfred o vince fått nått gemensamt paket av oss som alfred också fick hjälpa att öppna.. Dom är så nöjda barnen! Vi har köpt dyra men julklappar detta år, men det uppskattades då. Speciellt av vincent, han tyckte detta var dom bästa paketen han fått.. Såå kul att höra att man prickat rätt :) (och vad vet jag, han kanske säger så till alla, så No comment)


Igår kom ju då vincent hem igen, skönt att ha hela familjen hemma! Nu ska vi få rå om honom i hela 2 veckor!! =) Jag var med mamma hemma i morsmors lägenhet då dom kom hit med honom, Vi var och städade och rensade lite i skafferi och skåp, blev där i nästan 3 timmar, kan ju säga att hon har SJUKT MYCKE SAKER! haha.. Kändes konstigt att vara där när inte hon var "hemma".. Men kändes på något sätt som att hon ändå var där, för när jag öppnade dörren in så kände jag hennes lukt direkt, det luktade mormor! :)


Sen o handla en snabb sväng, sen hem och sätta robert i middags arbete. Blev plättar. Sen åt vi tårta som min fina mamma bjöd på, den var fantastiskt god! MUMS! =) Vi såg toy story3 och hade det mys pys på kvällskvisten, grabbarna byggde lego, eller robert o vincent. jag och alfred såg film! :) Blev en sen kväll för barnen, den var efter kl 21 då dom gick till sängs. Men nog vaknade vince halv sju för det ;) Alfred har varit vaken till o från halva natten. Varit super varm! Tjatat om mjölk, juice och julmust till o från, yrat om allt möjligt skulle jag vilja påstå. Sagt att han älskar mig mitt i allt och varit så söt som bara han kan.. I morse fick robert springa ner och hämta mjölk åt honom, för då ville han verkligen ha det. och drack det gjorde han! =) Nu verkar han piggare igen, men det kommer o går..


Nu ska jag spela innebandy med alfred. Dom fick ett bandymål som man kan ha inne nu på vintern och sen tar vi ut det i sommar :) passar bra, klubbor och bollar har dom sen tidigare! =) Nåja, ha det gott!! Själv ska jag Kniiiipa i några dagar nu...

 

 

Nu PaPpA får akta sig, för nu har båda ett boxar set! ;)


KRAAAM! :)


Ps där får ni se en skymt av det nytapetserade rummet, dvs det som var matsalsrum ds      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards